Dallas downtown

Så vad har hänt första dagen här i USA då? Efter frukosten gick vi alla fem ut på promenad med Leia för att spana lite på omgivningen. Kan meddela att nästan det ända vi såg var snabbmatkedjor. Det finns ju hundratals olika stycken!

Tillbaka på hotellet blev det poolhäng för mig och Amanda. Det var superhärligt! Varmt i luften, men vattnet var perfekt och man kunde ligga i hur länge som helst. Fanny kom ner ett tag, men utan badkläder, så hon doppade fötterna och tog bilder (ska finnas på hennes blogg). Solade lite också, men eftersom det är så varmt blev det inte så länge. Får hålla tummarna för att det gav lite färg.

Nu på eftermiddagen så har vi varit i Dallas downtown. Det var coolt, vi åkte runt med bilen och bara tittade och tog lite bilder. Det bestod av några få höga skyskrapor och sedan var det mest vanliga höghus, men det var coolt ändå. Så "check" på Dallas av alla Amerikanska städer!


Var bara tvungen att ta den här bilden på Leia, så söt!


Super stora flaggstänger i Dallas (jag är den lilla pricken) och jag som försöker få till en snygg bild vid Dallas coolaste skyskrapa


Kommentarer
Postat av: ickan, ADHD,ANT

Hola! Check this out http://nit.blogg.se/2010/august/ellen-your-futur-calliman-hope-ypu-meet-himi.html#comment



Vad är din syrras blogg jag vill se åp bilder.. inte för att vara crappy o.^ <.<



Kollar ej på film nr 3 istället håller på med dator ! jag kan stava

och har ontimaggen efter energidrycken inte nice

2010-08-16 @ 01:14:09
Postat av: fannie<3

jag är systern ^^ kolla in min blogg för några finfina bilder!

2010-08-16 @ 02:17:15
URL: http://fannystjerngren.blogg.se/
Postat av: Caroline

Söööts Leia! Överlever hon?

2010-08-16 @ 11:06:40
URL: http://sidenband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0