Det är jobbigt att cykla utan luft!

Eftersom våra cyklar är borta för att skickas iväg till USA, så har jag varit smart och lånat en av syrrans kompisars cykel. Så idag när jag ska cykla till tandläkaren så är det första jag märker att sadeln är för låg. Men jag orkar inte vända, utan tänker att "jag klarar väl att cykla på den här cykeln ändå". När jag kommit en bit tycker jag att cyklen inte bara har en för låg sadel, utan att den också är väääldigt trög. Märker att däcken inte har någon luft alls, men är man halvvägs så orkar man verkligen inte vända så jag cyklar ända till tandläkaren på en cykel men för låg sadel och utan luft i däcken... Puh! Efter tandläkaren rullar jag dock hem till Jacob som är snäll och pumpar mina däck och höjer min sadel. Tack för hjälpen Jake!

Nu ska jag iväg till stan och äta middag med några nära vänner från simningen, nämligen Carro, Natti och Greta. Det ska bli mys, men tråkigt att säga hejdå.


Anna och Carro på lantisvägen där vi cylkade många gånger i sommras
när vi skulle in till Varberg från Getterön.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sjukt snygg design!!! Saknar dig redan!

2010-08-10 @ 16:52:42
URL: http://sidenband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0