Flyttgubbar

Nu märker man verkligen att vi ska flytta. Igår kom första flyttgubben hit och började packa ner alla våra saker i flyttkartonger. Idag så är det tre flyttgubbar här som packar ner det sista och tar bort alla möbler som inte ska vara kvar. Mitt rum har förvandlats till ett väskrum, i det står bara de väskor vi ska ha med oss. Det är tomt!

Vad hände  igår då? På dagen blev det jobb. Jag målade om badrummet en andra gång och så hjälpte jag mamma ute i trädgården. På kvällen cyklade jag hem till Malin för att vara med henne en sista gång. Vi satt ute vid hennes eldtunna och bara pratade och myste. Sen sov jag hos henne och har precis kommit hem nu.

Har inte tänkt så mycket (eller jag har i alla fall försökt att inte tänka) på hur långt det är kvar till jag åker. Men idag så är det bara två dagar kvar! Två dagar kvar i underbara Sverige, sen sitter man på ett flyg påväg mot det okända. Wish me luck!


Mitt nu tomma väskrum

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Var ska du sova nu då???? Miss u!

2010-08-12 @ 16:49:37
URL: http://sidenband.blogg.se/
Postat av: Stine

oh my god, DU ÅKER JU SNART!!

2010-08-12 @ 18:00:28
URL: http://stineiusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Gud vad tomt det är! :O Jag kan inte fatta att du åker om 2 dagar bara!! Jag kommer sakna dej hur mkt som helst!! <33 <3

2010-08-12 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0