Hola Everyone!

Nu är Ell(i)ns blogg klar. Så vad vore en blogg utan ett bra älgskämt!

 

Det var tre älgar som var ute och flög, då sa den ena älgen:
-Men, vi älgar kan ju inte flyga...
-Det har du rätt i, svarade älg nummer två, varpå de samtalande föll till marken.
När älg nummer ett konstaterade att den tredje älgen flög som en äkta tälgoxe utbrast han:
-Men, han föll ju inte ner!?!
Varpå älg nummer två lugnt svarar, med luttrad min:
-Han är döv...


I'm going to miss you so Ellen! <333333333333

/ ANT (nit.blogg.se)


Tack för all hjälp Anita! Kommer att skna dig med!
Kram Ellen


Kommentarer
Postat av: Vickan

HAHA, rolig skämt och fin bild :P

Men det är sant: Vi kommer att sakna dig...

2010-08-08 @ 16:33:40
Postat av: ANT

Det var det skämtet jag försökte berätta en gång förut! Men ingen förstod...

=)

2010-08-08 @ 18:36:09
URL: http://nit.blogg.se/
Postat av: Vickan

Jag minns, jag tror vi satt vid skolköterskans mottagning, eller någonstans nära.... :) Jag tror vi också fikade då.



That reminds me, vi måste börja med det igen när vi återvänder... :)

2010-08-09 @ 05:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0