Titt nummer ett

Idag var vi alltså iväg med mäklaren för att titta på de hus hon hittat ("fyra" stycken). Det första huset fick vi bara se utsidan på och det var inte fint, så vi dissade det direkt.

Det andra huset däremot (huset som hon ringt om) fick vi gå in i och titta. Det hade fyra sovrum, tre badrum, ett fint kök, ett stort vardagsrum och pool. Jag fastnade inte för det på en gång, men det känns bättre och bättre. Det är inte så stort, ganska dyrt och bakgården där poolen ligger såg ganska taskig ut, men annars var det super! Vår mäklare ska ringa och höra efter angående vissa saker och så ska vi troligen skicka in en "ansökan" och föreslå ett lägre pris.

Det tredje och fjärde huset fick vi bara se utsidan på. Det tredje såg jättefint ut, men är också lite mindre. Det har öppen planlösning med fyra rum (vi har sett bilder) och när vi får besök kommer det att bli svårt att få plats (på andra huset kunde man få till ett femte provisoriskt rum). Det fjärde huset däremot finns det inga bilder på insidan, men det var större och har två våningar. Det såg jättesnyggt och fint ut på utsidan och det var det huset som jag gillade bäst! Det negativa är att vi inte kan titta på huset förrens nästa vecka och att vi inte kan flytta in i det förrens slutet av september...

Husjakten fortsätter och vi får väl se vad vi hittar i slutändan!


Jag framför andra huset (tog tyvärr inga bilder på resten av husen...)


Kommentarer
Postat av: ANT

Pool! <3

2010-08-25 @ 10:23:02
URL: http://nit.blogg.se/
Postat av: Vickan

Nu blir du en typisk "American girl". Jag har en tjej i tre av mina fem ämnen som var i nästan samma sitaution som du, fast förra året. Hon berätta att hon blev en senior trots att hon var lika gammal som du är nu, så det finns en stor chans att du oxå blir en senior. YAY!!! Du kommer att ha en prom och KANSKE få en diplom i slutet (tydligen får man en utlänningar en annan typ av diplom men tjejen fick ett vanlig).

Ok, nu ska jag sluta babbla.

2010-08-25 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0