Lägenheten

Inser att det är jättesvårt att visa hur vår lägenhet ser ut genom att visa bilder. Jag gör ett försök att beskriva det i ord istället (och några bilder). När man kommer in har man vardagsrummet rakt fram och köket ”rakt fram” till vänster. Går man till höger kommer man till mammas och pappas sovrum och de har egen toalett och garderob. När man går genom vardagsrummet och förbi köket kommer man till en toalett. Till höger om den ligger mitt sovrum med walk-in-closet och till vänster ligger Fannys och Amandas rum. Lägenheten är relativt stor och den är väldigt fräsch!


Matbordet och vardagsrummet
(går man upp till vänster i bild kommer man till mitt och Fannys och Amandas sovrum)


Mitt sovrum (min säng rättare sagt). Längs väggen vid fotändan står en byrå med spegel och brevid den ligger min walk-in-closet (där det än så länge inte finns så mycket)


Haha, Leia har hittat sin sovplats, en ”hylla” i sängbordet. Hu söt får man bli?


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va fint det ser ut Ellen! Va skönt att du fått ett eget rum och kul med walk-in-closet! Leia är bara så söt! Har hon jetlag förresten? <3

2010-08-20 @ 22:18:04
Postat av: Caroline

Gud vad fint det ser ut! Leia är den sötaste i världen. hälsa henne det. Saknar dig. Just nu öser det der utanför mitt fönster. skulle gärna varai soliga californien. Puss

2010-08-21 @ 16:24:01
URL: http://sidenband.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lovley!! :D ser urfint ut!! <3

2010-08-26 @ 19:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0