Storasyster #1, that's me!

Igår kväll erbjöd jag mig att laga mat och vad blev det om inte lite Italiensk kyklingpasta! Blev väldigt gott och uppskattades av alla!

Nu på morgonen vaknade jag och åt frukost (yoghurt med flingor och mackor med juice). Eftersom syrrorna inte vaknat än tänkte jag att jag kunde vara världens snällast storasyster och fixade iordning frukost på sängen till dem. Det blev väldigt glada och förvånade, så nu är man en nöjd storasyster!

För övrigt idag blir det nog häng vid poolen då det är värmebölja här. Ungefär fem gånger om året blir det extra varmt här och nu är det en av de gångerna, yay! Det ser ut som att det ska bli strålande sol och runt 35 grader idag!

  
Italiensk Kyklingpasta     Mina frukostmackor   


Kommentarer
Postat av: Annika

Lycko.

Varje gång jag lagar mat, säger alla "Uuuh... jag har redan ätit" eller "Jaha... har du.. lagat.. mat? o_O"



Men kycklingpastan looks delicious. :D

2010-08-25 @ 18:37:40
URL: http://theawesomenerd.blogg.se/
Postat av: Vickan

JAg håller med om att det ser supergott ut. :)

2010-08-25 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0