"The Converse family"

Outleten vi var på i eftermiddags var tydligen (enligt en kassörska) den störst outleten på USA:s västkust. Och visst var det stort! Fyra olika byggnader och de hade många affärer att välja på. Tyvärr hade vi inte så lång tid på oss, eftersom Leia var själv hemma och det tog ett tag att åka dit, plus att vi skulle runt och kolla på området Almaden efter. Men vi hann med att shoppa ändå! Först köpte jag ett sexpack med träningsstrumpor. Sedan blev det storshopping på Converse! Jag köpte ett par låga, lila Converse, I’m loving them! Alla i familjen köpte varsitt par Converse, utom Fanny, för hon köpte två!

Därefter åkte vi till Almaden och spanade läget. Det området är mer nybyggt och det var jättefint. Skolan där verkade bra, så där är ytterligare ett alternativ att bo. Nu har vi ätit middag (spagetti med köttfärssås) och jag och Fanny har walkat the dog i våra nya Converse!


En glad Fanny med sina två Converse och Amanda som provar skor i bakgrunden


Alla införskaffade Converse! Mina är som sagt de lila i mitten (kommer dock även att låna Fannys chockrosa och vinröda, då vi har samma storlek, yey!)


Kommentarer
Postat av: nippan såklart!

vad kostade de par? :)

2011-03-10 @ 18:54:23
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0