Welcome!


Välkommen till min blogg! Så det är här jag kommer att berätta om hur jag har det på andra sidan jorden, nämligen i Kalifornien! Jag och familjen ska flytta dit i minst ett år eftersom pappa fick ett kontrakt där.

Vi kommer att bo i San Jose (eller rättare sagt i Mountain View) som ligger en bit ifrån San Francisco. Än så länge har vi inget hus att komma till, men vi kommer att bo i en lägenhet i ett lägenhetskomplex tills vi har hittat ett hus att hyra.

Flyget mot det nya livet lyfter från Arlanda den 14 augusti kl 06:30 och då bär det först av mot Dallas, Texas. Där ska vi i några dagar ha någon typ av introduktions kurs av Ericsson, där jag tror att de berättar om hur livet i USA är... Skumt, men det ska bli intressant! Sen efter det flyger vi vidare till San Jose och letar hus. När vi väl har huset kan vi skriva in oss i skolan och så börjar jag High School! Herregud asså, håller tummarna för att jag får vara senior, skulle vara så grymt!

Kommer dock att sakna alla supermycket!

Kramar Ellen

Kommentarer
Postat av: Vickan

Din första inlägg....Herregud!

Väldig informativ :) Du kanske ska ändra din ålder från 170 till 17 :P

2010-08-08 @ 16:36:14
Postat av: Sleepy Frog

Heeeej jag tycker deffo att vi ska ses, saknar dig!! du aker snart, oh my god! hoppas du har skype! jag heter kristin.brandstrom <3

2010-08-08 @ 18:19:57
URL: http://stineiusa.blogg.se/
Postat av: Kajsa och Wille

Hoppas du får de bra!! :)

2010-08-18 @ 18:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0