Vissa dagar är till för att chilla

Eftersom pappa är den enda som får köra vår hyrbil och eftersom han var på kurs idag, så har vi övriga fått hålla till runt hotellet idag. Startade dagen med att träna lite i gymmet som finns här. Sprang på löpbandet och körde lite styrka. Sedan blev det frukost med våfflor, mums!

Kände för att gå ut efter frukosten så jag tog med mig Leia och gick på en promenad i ett villaområde här vid hotellet. Det var helt otroligt! Jättefina hus med perfekta trädgårdar och det såg väldigt amerikanskt ut. Det är så  jag skulle vilja bo! (Det var förresten inte lika varmt idag som igår. Igår var det runt 40 grader och idag har det kanske varit runt 36.)

Resten av dagen har jag spenderat på hotellrummet med en bok och vid poolen med en bikini. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0