World Aquarium

Första dagen på kursen för mig idag. Eller kurs och kurs. Det blev en utflykt. Jag och syrrorna fick följa med Susan (en från företaget som håller i kurserna) in till Dallas downtown. Vi tog tåget dit (det hette Dart, men jag tyckte hela tiden att de sa Dark) och gick till The Dallas World Aquarium. Där gick vi runt och tittade på allt från myrslokar, pingviner och krokodiler till hajar, flamingos och jaguarer. Det var väldigt vackert och coolast var nog hajtunneln. Efter det gick vi och åt på The Spaghetti Warehouse. Jag provade på deras special lasagne med hela 15 lager! Det var mycket, men gott! Sedan tog vi tåget hem och nu sitter jag på hotellrummet och är trött efter en lång dag. 

Till Carro; Vi fick reda på att imorgon blir det mer kursliknande även för oss ungdomar, so don't worry!


Hittade den sötaste jaguren som gärna ställde upp på bild!


Kommentarer
Postat av: ANT

Vad härligt! Kan du berätta vad om vad ni lär er?! :)

2010-08-18 @ 00:03:30
URL: http://nit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med ANT!!! Berätta berätta och berätta!

2010-08-18 @ 00:18:41
Postat av: Caroline

Vad bra att det blir kurs! Ni ska ju lära er något också. haha. Hoppas du har det bra. Jag börjar skolan imorgon vilket känns så där. Har i alla fall fått ett okej schema. Saknar dig. Puss

2010-08-18 @ 10:43:34
URL: http://sidenband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0