Adventsfika

Idag hade vi adventsfika, vilket vart väldigt lyckat! Det var några utav pappas arbetskollegor med familjer, svenskar och danskar, samt några andra svenska familjer som var här och jag kände ungefär hälften av de som kom. Först var det glögg och julmust och sen var det fika! På fikabordet fanns lite gott och blandat som t.ex. lussebullar, pepparkakor, olika sorters mjuka julkakor, havreflarn och choklad. Jag kan säga att det smakade mycket gott! Annars vart det mycket prat och skratt, och adventsfikat avslutades med en omgång Cluedo mellan mig, Fanny, Amanda, Linus, Oskar och Sandra (alla från en annan svensk familj).


Linus, Fanny och Sara väljer vilken bit de ska ta! Kan man annat an älska en svensk chokladask? Vilken chokladbit ur Paradisasken är din favorit? Min måste nog vara pärlnogat (den vita i mitten) eftersom det alltid är jag som är snabbast att ta den, haha!


Kommentarer
Postat av: Pantewli

Inte romrussin ! XD

2010-12-06 @ 12:55:21
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com
Postat av: Vickan

Håller med Anita. BLÄH!!!

2010-12-06 @ 14:22:08
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Malin

Den i mitten och dom som är ovala med sträck på, haha vet inte vad dom heter! :) Va mysigt ni verkar ha haft! MISS U! <33

p.s. gillar linus, fannnys och saras miner när dom kollar i asken, haha! :) <3

2010-12-06 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0