Julmusik på högsta volym!

Det har definitivt varit julkänsla idag! Spelade min favorit-julskiva på repeat, Julstämning CD 3 - Julkort från Disney och Crosby. Det är jul för mig! Så har jag även bakat två mjuka pepparkakor och så lite julpynt har kommit upp. Det börjar likna nåt här borta i Kalifornien!

Dock så kändes det verkligen inte som December när vi var ute och badade bubbelpool nu ikväll. Men det var mysigt! När det blev för varmt i bubbelpoolen hoppade vi i den stora poolen och där var det inte varmt kan jag lova! Det kändes som att hoppa i en isvak, asså gud vad kallt det var! Fast det var uppfriskande och så var det varmt och skönt när man sjönk ner i bubbelpoolen igen.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Awsome!

2010-12-05 @ 13:37:47
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: PANTELIANT

Awww BOBBELPOOL! :D :D

2010-12-05 @ 17:32:56
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0