Friday feeling

Det har kännts som fredag både igår och idag, men imorgon så är det fredag på riktigt och sen så har jag jullov! Hade historiaprov igår, vilket kännes helt okej, även om jag var jättenervös innan det. Imorgon har jag matteprov, sista provet innan lovet, skönt! Måst dock jobba lite på engelskan under lovet, men det är inte så mycket, så det funkar.

Igår så var en bekant från Sverige här och hälsade på hos oss. Han är här och jobbar, så då passade han på att komma förbi. Det kändes ganska konstigt att han var här, fast ändå inte (går inte riktigt att förklara känslan).

Imorron kommer pappa hem! Då ska jag äta lösviktsgodis från Sverige!


Kommentarer
Postat av: Pant

Marabou <3

2010-12-18 @ 00:34:14
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0