Julaftonen

Ännu en julafton som är förbi, och även om den inte var perfekt så var den väldigt trevlig och mysig. Känslan igår var lite att när man vaknar upp så är man superexited och förväntansfull, och sen på kvällen så undrar man vart dagen tog vägen.

Vi började dagen med en julpromenad. Kändes konstigt att gå runt på julafton med strålande solsken och 15 grader, men det var härligt att vara ute. Sedan så blev det julbord! Vi gjorde vårt bästa och det blev godkännt av mig, mendet var ju inte som hemma... Sen så åt vi när det var ljust ute, så det var inte riktigt någon julkänsla. Efter det blev det julklappsutdelning och jag är väldigt nöjd med mina julklappar! (Fick bl.a. en systemkamera (ska dock byta den, för den är lila och jag vill ha en svart), presentkort på Voctoria's Secret och Michaels Store (pysselaffär), pjamas, bok, nyckelring och Jelly Bellies.) Den "riktiga" julkänslan kom när mörkret föll vid fem-tiden och vi åt julfika.

Under kvällen "höll vi på" med våra julklappar (Fanny med sin nya iPad och Amanda med hennes nya minidator) och det var en lugn och skön kväll. God Jul på er alla igen! ♥


Vårat julbord (haha, det ser lite mesigt ut)


Me and my beloved mum! (Bästa bilden för att visa vad jag hade på mig)


Felix, min yngsta kusin, provöppnar julklapparna (den här var till Amanda, haha)


Mina julklappar
(fick även lite saker i advenstpresenter en julklapp från Malin tidigare i höstas
och pengar insatta på mitt konto som inte är med)


Kommentarer
Postat av: ANTP

OOOhh :D din syrra fick en iPad!!!! =D

2010-12-27 @ 00:43:50
URL: http://goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0