Lucia

Idag är det den 13 december vilket innebär att det är Lucia! Har inte sett något luciatåg, vilket är ganska synd för jag älskar luciatåg, det är så mysigt! Har inte heller hunnit med att "fira" Lucia, för jag har jättemycket skolarbete. Alla lärarna ger oss extra mycket nu sista veckan och jag har tre prov plus en inlämning i veckan. Men det är bara att kämpa på, för om fyra dagar så är det jullov! Det är riktigt höstigt här i Saratoga just nu, det är härligt, men jag skulle inte tacka nej till lite snö!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina löv......Så härligt med så många färger. Det borde vara mer vintrigt än höstigt....

2010-12-14 @ 20:06:54
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Annika

Vad gullig Lassie ser ut.



Jag menar Leia. (Det är väl så man stavar? o_O)



Fast vinterbilderna ser ut som höst här i Sverige.

2010-12-14 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0