Lussebullar

Idag har det varit lussebullebak! Saffran luktar väldigt gott och mycket jul! Det blev kanske runt 30 lussebullar, men alla kommer väl att ta slut på söndag, på adventsfikat, men vi får ta och göra fler efter det! Har smakat på en och även om det var en aning för lite saffranssmak måste jag säga att det var supergoda!


Amerikanska matvaror för lussebullar (utom jästen som mamma tog med sig från Sverige)


Bullbak i full gång!


Det gyllene resultatet, mums!


Fick även ett kuvert i brevlådan innehållande tre brev från Victoria, Anita och Annika idag!
Tack tjejer, you made my day!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha

2010-12-04 @ 12:22:08
Postat av: Annika

Har du redan fått brevet?

Pinsamt det känns... Jag tänkte PRECIS på brevet när jag öppnade din bloggsida. :S



Goda lussebullar.

2010-12-04 @ 12:24:49
Postat av: AnteliPant

Era ingredienser är ju bäst, de ser ut att vara från 50-talet!! = Härligt!



Och hur gick det med kuben?! ^^



PS Ha-et (1 kommentaren) är en hälsning från min mobil... Den är helknäpp.



2010-12-04 @ 12:29:00
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com
Postat av: Victoria

MUMS! för lussebullarna....Vill oxå baka sånt.

YAY! för att du fick vårt brev.

2010-12-04 @ 14:16:24
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Caroline

Gulligaste mamman du har som tar med sig jäst när hon flyttar. Hälsa henne det. Saknar dig sjukt. Pussar

2010-12-04 @ 15:31:07
URL: http://sidenband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0