Museum, Rodeo Drive & the Hollywood Sign

Under onsdagen rengade det, så jag, mamma och pappa åkte till ett konstmuseum (J. Paul Getty Museum) och tittade lite på förmiddagen. Köpte mig en bok om fotografering ("150 Projects to Strengthen your Photography Skills") i museum shoppen.

På eftermiddagen så shoppade vi lite. Vi gick på en shoppinggata vid hotellet (vi bodde de två sista nätterna i Santa Monica) och jag köppte mig två tröjor och två ringar. Det var på rea, så jag är nöjd med mina inköpt. Köpte mig även en t-shirt på LA Zoo, så det blev lite shoppat i alla fall.

På torsdagen började vi dagen med att åka till den berömda shopping gatan Rodeo Drive. Spanade efter kändisar, men såg tyvärr ingen, haha!

Efter det så åkte vi för att titta på the Hollywood Sign. Vi åkte på en slingrig väg upp, men gud så bra man såg skylten när vi kom fram! Det var även jättefin utsikt över LA, så det var värt besväret med att åka upp! Sedan så åkte vi hem efter en superresa!


Rodeo Drive


Rodeo Drive


Me with the Hollywood Sign


Fanny, jag och Amanda


Hela familjen och the Hollywood Sign!


Kommentarer
Postat av: Vickan

HAHAH mkt att kommentera, så jag sammanfattar allt här och inte i varje updatering; Ohhh va roligt. Jag vill oxå på en liten roadtrip. GOOOOOOTTTT NYYYYYYTTT ÅR! KRAM

2011-01-01 @ 04:14:44
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Pant

Oooooooh vill också stå vid Hollywood skylten!! Haha!!!

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG MED! <3 ~^.^~

2011-01-01 @ 12:38:54
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com
Postat av: A

Vad roligt. :)

2011-01-01 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0