Walk of Fame

Efter zoot så åkte vi till Walk of Fame för att kolla på stärnorna och handavtrycken utan för Chinese Theater. Det var proppat med turister, men nu har jag sett massvis med stjärnor (om det bara hade varit stjärnorna i egen hög person, haha). Och jag blev överlycklig när jag såg Harry Potter avtrycken! Daniel Radcliffe, Emma Watson och Rupert Grints hand och hotavtryck (och även ders trollstavsavtryck, haha) och jag blev fulländad!


Johnny Depps stjärna


Michael Jacksons stjärna (lägger inte upp alla stjärn-bilder jag tog, de känns lite tråkiga)


HARRY POTTER!


Kommentarer
Postat av: Nöt

Jag vill oxå vara där!!!!!!!!!! Ö.Ö

2011-01-01 @ 21:20:52
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com
Postat av: Caroline

Visst är det coolt med Harry Pottersarnas handavtryck!!! Vi var där när de var nygjorda, så himla häftigt.

2011-01-08 @ 15:19:24
URL: http://sidenband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0