X-mas break!

Yey! Äntligen så har jag jullov! Och som Linus uttryckte det: "Ellen, vi har klarat av ett halvår i en amerikansk High School!" Och det är ju faktiskt sant! Tänka sig, trots alla läxor och de svårigheter jag har stött på, så har jag klarat det (och betygen ser inte så dåliga ut faktiskt)!

Vi hade "party" på ELDn idag, för att fira jullovet! Alla hade med sig mat (jag och Fanny hade köttbullar) och så kollade vi på film (Kick-Ass). Det var riktigt mysigt och filmen var faktiskt rolig!

Efter skolan hängde vi med Linus hem, för mamma skulle komma och hämta upp oss där. Så vi så hejdå och god jul till Linus (som för övrigt ska till Mexico på lovet) och så åkte vi till Westgate för att göra lite julshopping. Så nu har man införskaffat ytterligare några julklappar! Bara mamma kvar (pssst Oscar och Charlotte, om ni hittar boxen med TV-serien Modern Family så skulle den passa mamma perfekt (amerikanska filmer funkar inte på vårat PS3)).


Maten på vårat "party"


Haha, jag och Fanny hade svenska flaggor i våra kötbullar (inskaffade från underbara IKEA)


Kommentarer
Postat av: PANTELIANT

Vi (Jag, Annika o Vicky) såg också på Kick-Ass för några veckor sedan. :D

2010-12-18 @ 17:09:02
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/
Postat av: Annika

Oh! Sushi? :O Och kokosbollar! :D

... på nåt sätt så ser köttbullarna frysta ut. <_<

2010-12-18 @ 20:28:29
URL: http://ajdz.blogspot.com
Postat av: Vickan

Håller med Annika om köttbullarna. :p

2010-12-20 @ 21:22:44
URL: http://toria-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0