Soliga hälsningar

Hade historiaprov idag. Det gick väl helt okej, det var bara multiple choice, så då är det ju lättare och större chans att man får rätt. Det är en av de positiva sakerna med skolan här, på proven är det ofta multiple choice och true/false questions. Fast å andra sidan är det mer läxor här (i alla fall jämfört med ettan på Rudbeck) så det jämnar väl ut sig eftersom man får "betyg/poäng" på läxorna. Imorron har jag vocabulary test på engelskan och det är väldigt svåra ord. Knappt att jag förklarar beskrivningarna på orden, men det går som det går!

Skickar en varm hälsning hem till kalla Sverige! Ser att det är nollgradigt och molnigt... För tillfället är det varmt här i Saratoga, kjol och flipp flopp gällde idag! Men det ser ut som om väderleksrapporten säger att det ska bli kallare snart, inte gilla!


Titta vad man kan hitta på google, mina flip flop!


Kommentarer
Postat av: Vickan

hola amiga ! Japp skolan här i hårt just nu. Jag hade 5 pluggämne! Men nu är det shill förhoppningsvis men jag början med kemi den här perioden.



Annika hade inga pluggämne alls för utom matte för mitt i perioden bestämmde hon för att byta linje!



Anita hade det soligt.

2010-11-18 @ 11:20:08
URL: http://toria.blogspot.com
Postat av: Annika

(Det var inte alls mitt i perioden jag bestämde mig att ändra. :( Det var i början.)

... Ellen... Stanna där du är. Det är så deprimerande i Sverige. <_<

Du verkar ha det så roligt där i Kalifornien.

2010-11-18 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0