The trip (part 2)

Nästa dag (torsdag) åkte vi in till The Strip igen för att titta på alla hotellen i dagsljus. Jag var fascinerad av hur stora och coola alla hotellen var! Vi såg bl.a. hotell som föreställde Rom, Venedig, ett prinsess slott, Paris, en söderhavsö, en pyramid, New York och massor av fler coola spexade hotell. Så vi gick ut och in och igenom hotellen och stannade till slut inne på Luxor (pyramiden) där vi bestämde oss för att äta lunch. Vi åt på buffé och fick äta hur mycket vi ville! Då det var Thanksgiving Day var det självklart att jag provade på kalkonen, och den var jättegod!

På kvällen var vi och såg på musikalen The Lion King! Den var hur grym som helst! Musiken var underbar och de hade gjort alla karaktärerna så himla bra och gjort alla scenerna helt otroliga! Rekomenderar den verkligen! Åh, jag vill se den igen!


Sydney


Roms colosseum (Caesars Palace)


Amanda, jag och Fanny utanför Caesars Palace


Tror att det ska föreställa någon stad i Italien eller Spanien


Eiffeltornet vid Paris-hotellet


En av mina favoriter = Disneyslottet!


New York, New York


Utanför Luxor


Pyramidhotellet Luxor var en annan favorit!


The Strip


Venedig-hotellet (man kunde åka gondol i deras kanal om man ville)




Scenen till The Lion King (tyvärr fick man inte fota under föreställningen, men jag lovar att den var toppen!)


Kommentarer
Postat av: Malin

COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT! :D

2010-11-30 @ 12:29:22
Postat av: Caroline

Gud va kul att du hade det bra. Caesars och Vetetian är frysa hotel att bo på. Rekommenderas till nästa tripp utan Leia. Pussar

2010-11-30 @ 14:19:35
URL: http://sidenband.blogg.se/
Postat av: Caroline

** skulle inte bli frysa, min dator rättar sig själv. ska vara grymma

2010-11-30 @ 14:20:19
URL: http://sidenband.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Guuud va kul det låter som att ni hade! =D Fett coolt med alla dem där hotellen oxå!

Saknar dej, puss! <3

2010-11-30 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0