Veckan med Malin

Det har varit en supervecka med Malin här! Tänkte köra en kort sammanfattning av veckan, kan tala om att det hänt mycket!

Torsdag: Malin kom!
Fredag: Min farbror och faster och mina kusiner kom! Var på fotbollsmatch på kvällen.
Lördag: San Francisco (se förr, förra inlägget).
Söndag: Santana Row (finare shoppinggata), Valley Fair (shopping mall) och så var det var Halloween så vi skar pumpor och åkte till en gata där alla husen var superpyntade och massor av människor var utklädda och gick Trick or Treat.
Måndag: Tränade tillsammans och gick på en salong och gjorde manikyr.
Tisdag: Åkte till Gilroy Outlet (största outleten på västkusten) och Malin var shopping-galen, haha! Åt på Italiensk restaurang på kvällen.
Onsdag: Tränade och var i Saratoga downtown där vi åt frozen yogurt. Grillade marshmallow ute på kvällen.
Torsdag: Malin hängde med till skolan och sen åkte vi till Winchester Mystery House (ni får googla på vad det är för något, orkar inte förklara, men det var coolt!)
Fredag: Åkte till Monterey och var på Monterey Bay Aquarium. Åt på Outback Steakhouse på kvällen där vi åt revbensspjäll och oxfilé.
Lördag: Min farbror och faster och mina kusiner åkte hem. Vi solade och badade, var på en stor marknad och bubblade i vårt spa på kvällen, mys!
Söndag: Var uppe i Big Basin State Park och tittade på Redwood träden. Malin åkte hem, vilket var sorgligt...


Våra mästerverk till pumpor! (Erkänn att min och Malins är grymt bäst!)


Hittade min favvo-butik i Valley Fair! Köpte två muggar (som det senare visade sig blev en julklapp till mig från Malin)


Ett av alla utsmyckade husen! (Det är jättesvårt att visa och se på bild hur grymt coola och läskiga husen va) Observera lappen på dörren "Out of Candy, 2800 pieces"


LOVE frozen yogurt! Haha, toppingen är bäst! (Obs: Malins är den med mest fyllning, haha)


Winchester Mystery House! Det har 160 rum, byggdes på dygnet runt under 38 års tid och hon som ägde huset var stenrik och hade 13 som lyckotal... Juste jag glömde att att hon pratade med andar på nätterna och byggde trappor som ledde upp i taket och dörrar till ingenstans!


Monterey Bay Aquarium! De hade hajar, pigviner, flamingor, sjöhästar, sköldpaddor och massa mer, och så fick man klappa rockor och testa massa saker!


Man lär sig något nytt varje dag! Inte visste jag att det var sjöhäst hanen som födde ungarna!


Megastor marknad med mega billiga saker = The Flea Market!


Stor stubbe i Redwood skogen! (Den enda dagen som det regnade, annars var det toppenväder med strålande sol och 25 grader)


Malin med största rotvältan jag har sett i alla fall


Kommentarer
Postat av: ANT

:O

Jag vill också fira Halloween!

2010-11-10 @ 10:30:37
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/
Postat av: Vickan

Ascoola bilder!!! :)

2010-11-10 @ 19:11:12
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Malin

BÄSTA HÖSTLOVET NÅGONSIN!!!!!!!!!! :D Gillar att du skrev att jag va shoppingalen= sant! Haha! Vår pumpa va lätt bäst och snyggast! Åh! Saknar frozen yoghurt och ditt fina hus och poolen och solen och SAKNAR DIG!!! <3 <3 <3

2010-11-11 @ 00:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0