Cross Country

Jag har äntligen kommit till skott och börjat träna med skolans cross country team för tjejer (varför de har uppdelat kan jag inte förstå mig på, blandat är ju roligare). Så jag kom dit första gången igår och alla var supergulliga och snälla. Förstår verkligen varför man börjar sporta för att få nya vänner, det känns redan som att jag fått nya kompisar där! Men igår så var det speed training, vi sprang några 400m lopp. Idag så var det lite längre löpning, vi sprang ungefär 3 miles och körde lite core (magträning) efter det. Känns skönt att komma igång att träna igen och det var verkligen kul att träna tillsammans med andra. Just nu är det bara lite för varmt för att spring, då det är över 30 grader, men man ska väl inte klaga på värmen när man hör att ni har typ nollgradit hemma i Sverige.


Ser det inte härligt ut?! Spring på en strand i solnedgången, min nya dröm, haha!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va kul att du börjat träna nu!! Vill också vara med! Haha, älskar bilden med solnedgången (nästan som Italien)! <3

2010-10-15 @ 13:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0