Dagen igår (eller man kanske säger gårdagen)

¿Que pasa en mi vida? Igår så var det skola, som vanligt. Matte, ELD och historia. Vi gjorde pjäser på ELD:n och jag var med Fanny och Sara. Vår pjäs ägde! Jag spelade en gravid kvinna och en frisör och pjäsen handlade om... tja, en mamma som hämtade upp sitt barn på dagis för att gå till frisören. Det låter kanske tråkigt, men vi gjorde det bäst! Alla satt och skrattade, så det var lyckat!

Efter skolan var det träning. Vi sprang 400m-800m-400m-800m-400m och det var jobbigt, speciallt jag som inte är någon medeldistansare. Men jag var ändå bland de bästa och det känns ju bra! Tydligen så har XC-teamet (cross country teamet) olika teman på fredagar för att det ska bli roligare, så igår var det team lila! Tyvärr så visste jag inte om det, så jag hade blått på mig, men efter träningen vi fick cupcakes med lila glasyr som en tjej i temet hade bakat, mums!

Dagen avslutades med ett dopp i poolen coh tacos till middag!


Jag och min älskade syster i skolan


Pool-bruden, haha!


Kommentarer
Postat av: Anita

Poool...^^^

2010-10-16 @ 21:13:00
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com
Postat av: Vickan

Japp, värme!

2010-10-16 @ 22:32:31
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Caroline

Fiiint, visa mer bilder på huset. Vill se hur det ser ut =). Saknar dig. Puss

2010-10-17 @ 11:07:02
URL: http://sidenband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0