Finally!

Äntligen så har vi internet hemma! Jag kan inte förstå hur man kunde leva utan det förr i tiden, haha!

Men hur var helgen då?! Homecoming game var skoj! Vi vann båda matcherna och efter matcherna så var det banduppvisning och homecoming king and queen presenterades! Inte för att jag kände dem, men de var säkert värda det! Homecoming dance var helgrymt! Var inte så jättespeciellt kanske, utan det var dans helt enklet och jag gillar att dansa så då var det kul! Bara det att Dj kinda sucked, men han var grym ibland. Förrestan, det enda amerikanare gör när de dansar tillsammans är att freaka och det ser så skumt ut och inte snyggt alls kan jag lova!

Sen så var jag ledig igår, yay! Så dagen spenderades med lite läxor och sedan sola och bada i poolen, för det var över 30 grader! Det är det idag också och imorron ska det typ bli uppåt 36 grader! Men jag ska inte klaga! Hörde att uppe i norra Sverige så har första snön kommit, haha!


Homecoming king, queen, prince och princesse kommer in på arenan


Bandet uppträdde


Homecoming king och queen blev precis utsedda


Hittade "The Black Saratoga Football Man"!



 
Tog själv inga bilder från homecoming dance, men det här va en av de få jag hittade på facebook


Kommentarer
Postat av: Vickan

Väldig informativ inlägg om hur amerikanre är och gör !:)

2010-10-13 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0