Helt slut!

I am dead! Nearly at least! Jag menar, vem ger sig frivilligt iväg med en grupp snabba cross country tjejer (som man för övrigt inte alls vet i vilken fart de springer) och springer 6 miles?! Jo, det är visst jag! Jag tänkte att det är väl inte så jobbigt, men det kan jag tala om för er att det var! I knappt 6 miles, vilket är ungefär 9 km, så sprang vi upp och ner, upp och ner i en väldigt snabb fart. Det är kupperat häromkring och tjejerna jag sprang med visade sig vara bland de bästa i teamet... Men de var supersnälla och väntade in mig när jag hamnade lite efter och tänka sig, jag klarade det! Nu sitter jag här, 4 timmar senare, och är fortfarande helt slut! Men det var värt det och nu känner jag mig lite stolt över mig själv!


En ganska bra, beskrivande bild av hur jag såg ut efter 6 miles måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Här sitter jag i engleskan och är helt uttråkad, så jag läser din blogg och kommenterar. Först när jag läste din rubrik trodde jag att du skrev "slut" på engleska och jag blev förvånad över att du skulle kunna skriva ngt sådan för det är inte likte dig men sedan såh jag ordet före och förstod att det stod på svenska...

2010-10-19 @ 09:25:25
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: ANT & Panni

Du är så duktig Ellen! <3

Och Vicky fy skäms, sitta på engelska lektionerna och skriva kommentarer. Stör inte Ellen med din kommentar! :(

Postat av: Caroline

Duttig du e- nu är det bara 31 dagrar kvar, till Harry så klart!!!

2010-10-19 @ 10:32:45
URL: http://sidenband.blogg.se/
Postat av: Vickan

Fy skäms ANT och PANNI! Sitta och kommentera under programmering A...

2010-10-19 @ 17:41:10
URL: http://toria-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0