Nedräkning

Har haft nedräkning hela hösten ända sen jag fick reda på att Malin verkligen skulle komma och hälsa på. Nu är det bara 5 TIMMAR kvar tills hon landar på San Franciscos flygplats! Aaaa...!!! Vet inte vart jag ska ta vägen!

Imorron är det Spirit Day på skolan! De som vill får ha på sig sin Halloween kostym och "visa upp sig" och få poäng. Hade inte tänkt att klä ut mig, men min kompis fick mig att gå med på att vara cowboy! Vi får väl se hur det blir... Kameran åker i alla fall med till skolan imorron, det är säkert!


Fem timmar kvar nu, håll ut!


Kommentarer
Postat av: Vickan

................Har inget att tillöagga...............the wind is blowing

2010-10-28 @ 23:43:46
URL: http://toria-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0