Secret budy

Kl. 10:50 idag hade vi brandövning. Kan tala om för er att efter det blev man nog hörselskadad, för herregud vad högt deras brandalarm tjöt! Men nu vet jag alla fall vart jag ska ta vägen om skolan börjar brinna, vilket är positivt!

På lunchen idag fick jag en påse med "presenter" i från min secret budy från cross countryn! Det är nämligen så att alla har varsin secret budy som man inte vet om och vid tävlingar så ger man varandra "presentpåsar". Idag är det alltså tävling, men jag får inte vara med eftersom jag började så sent in på säsongen. Jag fick i alla fall en secret budy som gav mig en påse, men jag har ingen secret budy att ge en påse till, vilket är ganska skönt. I min påse hittade jag vitaminvatten och choklad, mums!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Smakar det bättre än Marabou?

2010-10-22 @ 12:53:30
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Ellen

Jag kan meddela att INGET smakar bättre än Marabou! Mmm... Marabou, I'm loving it! :)

2010-10-23 @ 07:28:40
URL: http://lovecalifornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0