Spirit Day, yey!

MALIN ÄR HÄR! Gud så bra det kändes igår på flygplatsen när jag såg henne komma ut! Det var lite försenat så jag och pappa fick stå och vänta ett tag, men det var helt klart värt mödan! Så idag har Malin varit hemma med mamma och Amanda (som hade typ studiedag). De var ute och gick med Leia i bergen, var på Starbucks och var iväg och införskaffade lite Halloweensaker, typ pumpor!

Själv så var jag i skolan som vanligt. Fast det var ju Spirit Day! Hur kul som helst, för alla tog det verkligen seriöst och mer än hälften av alla eleverna var utklädda! Jag var ju då cowboy, men några andra exempel på vad folk var utklädda till:
-Batman
-Spiderman
-Vindruvor
-Gorilla
-Prinsessa
-Ängel
-Leopard
-...och massa mer!


Malin och jag var till Party City för att köpa en cowboyhatt åt mig (Malin var så trött att hon höll på att somna, haha, men jag förstår det)


The cowgirls! (Emily och jag)


Dorsa var en leopard och Darisha var Pocahontas


Kommentarer
Postat av: ANT

Ni gör alltid så roliga saker!!!! ^^

2010-10-30 @ 10:11:50
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com
Postat av: Vickan

Jag visste att det var du som kommentera först innan jag klickade på kommentera,ANT!



Ellen, Awsome utkläddnad...



2010-10-30 @ 14:27:09
URL: http://toria-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0