5 april 2011

Efter skolan idag var jag iväg och shoppade en sista gång innan Hawaiiresan. Kom hem med två par nya skor! Den här veckans schema är lite omkastat, för imorgon är det career-day (vi ska lyssna på tre guest speakers som ska berätta om sina jobb, vilka jobb vi ska lyssna på har vi valt själva). Till saken hör den att det var tisdagsschema idag, så jag slutade vid 11:15 och hann precis att shoppa skorna innan jag åkte iväg och tränade.


För en gångs skull har jag fotat min shopping


När jag ändå fotade passade jag på att fota mina tånaglar som jag fixade igår.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fina skor och fina naglar!

2011-04-05 @ 10:43:01
Postat av: Ant

Like it! ^^

2011-04-05 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0