Black rally

Idag var det rally! Det var "black rally" och man skulle ha på sig svarta kläder. Sedan var det skol-spirit på hög nivå! Bland annat så var det dans, tävling och cheerleading av killarna! Den här veckan så har nämligen tjejerna spelat amerikansk fotboll och killarna varit cheerlesders (det kallast powderpuff, och är en sak de gör varje år på skolan). Jag var inte med och spelade fotboll, men det var kul att se killarna som cheerleaders!

Och varmt har det varit idag med! Tränade en snabbis (bara uppvärmningen och några stegringslopp för jag har tävling imorron) och det var så varmt och svettigt! När jag kom hem slängde jag på mig bikini och hängde i solen (men det var så pass sent på eftermiddagen, så jag tror inte att det gav någon färg, men skönt var det i alla fall!)


På rallyt dansade de i mörkret med såna lampor som gör vitt lysande


Senior-killarnas cheerleader grupp (varje årskurs hade varsitt framfrädande)


Sara, Fanny och jag i mörka kläder (det var lite varmt, haha) och converse!


Kommentarer
Postat av: ANT

SOLIGT!

2011-04-02 @ 22:52:19
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Gud va långt hår du har fått! Saknar dig mest, Puss

2011-04-10 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0