En äkta hawaiiansk dag!

Tisdagen bjöd på vackert väder, så det blev beach och skorkling! Vi snorklade vid lavastenar och åkte sen till Big Beach där det blev mycket sol och bad! Det var hur stora vågor som helst och jag tumlade runt i en stor våg en gång, mycket sand kan jag lova! Sedan åkte vi hem och fixade iordning oss inför kvällen, vi var nämligen iväg och åt hawaiiansk all-you-can-eat buffé och sedan var det show. Showen hette "Drums of the Pacific" och det var massa dans och musik, superkul att se lite hula-hula dans, haha! Maten var jättegod och vi hade VIP-seating, vilket inte var helt fel!


Vackra Big Beach


Mina snygga syrror!


Kan tala om att det här inte ens var största vågen


En del av den goda maten på buffén








Lite olika dansbilder från kvällen!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Det ser verkligen ut som att ni har det roligt :)

2011-04-19 @ 12:34:45
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Caroline

Gud vad kul ni verkar ha haft det!!! Jag kom hem från Barcelona igår kväll och det har varit en grymt underbar och fantastisk resa. Pussar

2011-04-20 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0