Friidrottstävling

Idag är det friidrottstävling, igen, haha! Men det är faktiskt sista tävlingen innan Leagues börjar, vilket jag tror är som någon slags sluttävling och för de lite bättre. Idag ska jag i alla fall spring 400m och kanske 200m, beroende på om det behövs eller inte. Första gången jag springer 400m individuellt för i år, blir spännande att se hur det går! Annars har den här säsongen inte varit den bästa för mig, så vi får väl se om jag får spring Leagues eller inte...

Sju veckor kvar av skolan och sju veckor kvar tills ett underbart sommarlov väntar! Längtar tills bad i poolen och solandet tar upp mina lediga dagar, haha! Men det kommer att bli resande och turistande också (och tyvärr även packning, men det ska vi inte tänka på). Annars är det just nu runt 22 grader och sol (varmare än 22 grader i solen), och det är inte heller helt fel!


En beach vore inte helt fel!


Kommentarer
Postat av: Anita

Hmm.... :), jag vill också ha sommarlov.

Ni: "Nähä?!!!?"

2011-04-29 @ 00:09:21
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0