It's friday, friday!

Yey, fredag idag och jag är glad! Alltid lika skönt med helg och än så länge har vi inga fasta planer. Det är i alla fall säkert att vi ska på picknick på söndag, för vi blev "inbjudna" på det av några bekanta här, så det ska bli trevligt. Imorgon kanske det blir en trip till beachen, men det beror på om det blåser mycket.

Igår var det ju friidrottstävling och jag sprang bara 400m. Det gick väl sådär, ingen jättebra tid, men jag har inte tränat så mycket för det och dog efter halva loppet, hehe. Men jag ska springa Leagues på måndag och då blir det 200m och 400m. Är inte så taggad, men jag har helgen på mig att tagga till!


Fanny och Kara, en supergullig och rolig tjej på friidrotten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0