Mammas födelsedagsmiddag

Igår fyllde mamma år! Vi firade henne på kvällen och var ute och åt på en asiatisk restaurangen Straits som låg på Santana Row (den "flashigare" gatan häromkring, haha). De hade jättegod mat och det var verkligen supertrevligt! Jag åt garlic noodles med räkor, smaskens! Till efterrätt delade vi på tre efterrätter och det blev det Oreo Cheesecake Brulée, sorbetglass i tree smaker, och någon slags mangoefterrätt. Alla var supersmarriga!

Idag är Fanny iväg med sina kompisar och mamma och pappa till Santa Cruz. Vädret är mulet och inte så jättevarmt, så jag kände inte för att åka med. Istället har jag och Amanda en mysdag hemma, vilket aldrig är helt fel! Imorron bli det i alla fall San Francisco och det ska bli kul!



Jag och mamma (grattis igen!)


Pappa, Amanda och Fanny med chopsticksen


Hedvig, Fanny och Jessika; the best friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0