Road to Hana

På onsdagen bestämde vi oss för att göra en utflykt igen, den här gången för att åka runt större delan av ön och på vägen titta på vattenfall. Det var jättemånga och fina vattenfall och naturen var fantastisk! Så himla grönt och frodigt och djungel-likt. Då utflykten tog oss hela dagen hade vi med oss lunchmatsäck och den åt vi vid en lavastrand. Det är så coolt med en svart strand asså! Och Hawaii är ju vulkanöar, så massa lavastenar såg vi också.


Along the cost line


Jag har för mig att det här vattenfallet kallas Three Sisters Waterfall


Fanny påväg i en damm med ett litet vattenfall för att ta sig ett dopp


Fanny och pappa badar i ett vattenfall vid Seven Sacred Pools (det var sju "vattenhål" med vattenfall mellan varje)


Amanda och jag på lavastranden


En cool "lavabåge"


Som sagt, massa lavastenar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅh vilket paradis! Är såååå avis! :D Ni verkar ha haft det GRYMT! Vi måste höras snart! Miss u darl! Puusss <3

2011-04-21 @ 12:46:55
Postat av: Anna Hagberg

oooops hihihi posted by: ANNA :D :D :D <3

2011-04-21 @ 12:48:17
Postat av: Anita

Jag har alltid velat bada på ett sånt där ställe med ett vattenfall!!!!!! :D

2011-04-23 @ 19:00:26
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0