Första helgen i april

Ska sammanfatta min sköna helg lite kort! På fredagskvällen blev det middag utomhus (första gången för i år) och det var mysigt. Satt ute till ungefär tolv, och det var fortfarande lite värme kvar i lufen då, det är otroligt! Igår, lördag, var det friidrottstävling på förmiddagen (jag och Fanny sprang 100m) och på kvällen var vi bjudna på middag hos Johanssons (en svensk familj här). Det blev grillat och supergott! Idag började jag dagen med att skypa med Malin, sedan så har jag varit ute i solen och solat lite och fixat pedikyr. Det har varit en bra helg och jag hoppas att ni också har haft en skön helg!


Starten på loppet (jag har bana tre, andra personen från höger)


Kommentarer
Postat av: Anita

:P Man kan kanske grilla här hemma också, även fast det snöar ibland... ^.^

2011-04-04 @ 09:26:58
Postat av: Malin

Låter som en toppen helg!! Och det ba superkul att skypa! <33

2011-04-04 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0