HOOOOOME

Herregud va längesen det var jag bloggade! Tre veckor, och jag är hemskt ledsen, men det har varit roadtrip, hemflytt, träffa kompisar, inget internet och massa andra saker vilket gjort att jag inte haft tid... Men nu kommer lite uppdatering, yeeey!

Så sedan sist har vi varit på roadtrip i två veckor (det kommer separata inlägg med bilder om vad vi gjorde då), efter det var det en sista dag och middag med svenska familjer i Saratoga och sedan flög jag, mamma, Fanny, Amanda och Leia till Sverige och landade i lördags. Jetlagen var borta ganska snabbt och sedan jag kom hem har jag mest träffat massa människor, så kul att se alla igen! Idag har jag faktiskt jobbat (på friidrottsskola) och det blir jobb imorron igen.

En kort uppdate, men det kommer fler inlägg med bilder och så!

Kommentarer
Postat av: Victoria

AWESOME! Kan inte vänta :)

2011-08-19 @ 00:32:26
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Anita

:=D Jag håller med Victoria. Bara så ni vet!

2011-08-19 @ 23:23:43
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0