Tack och hejdå!

Nu när jag är hemma på svensk mark igen, så blir det inget mer bloggande... Bloggen var ju till för att kunna följa mig och mitt liv i USA. Det här blir alltså sista inlägget, men jag kommer antagligen inte att ta bort bloggen, utan ha kvar den för att kunna se tillbaka och minnas.

Jag hoppas att bloggen har uppskattats och jag vill säga tack till er som läst bloggen! Tack också för alla otroligt fina kommentarer jag fått, de har verkligen peppat mig till att blogga! Mitt år i USA har varit upp och ned, men det har ändå varit toppen på alla sätt och vis!


Kommentarer
Postat av: ANT

Nooooooooooooo... :'(

2011-08-30 @ 23:43:35
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/
Postat av: Malin

Det har varit superkul att läsa den!!! :D <33

2011-08-31 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0