Friidrott!

Nu har friidrotten äntligen börjat! Första träningen var igår och jag var nervös hela dagen innan själva träningen, men det gick hur bra som helst! Tränarna var imponerade av min teknik och jag var bland de snabbast tjejerna, så det är kul. Vi körde 100m lopp och magträning, men det tar nog ett tag innan man kommer helt iform. Så nu är det träning varje dag i veckan från 15:30-18 (2,5 timmar!), utom fredagar då vi kör från 14:30-16 (tror jag).

Vädret har blivit bättre igen. Även om det inte är samma värme som förra veckan så är det runt 16 grader och sol!


Stafett DM förra året då vi (jag, Malin, Anna och Stine) kom trea på svensk stafett, gud vad glada vi var!


Kommentarer
Postat av: Stine

Ah ellen vad jag saknar dig! Kul du verkar ha! och najs att traningarna redan borjat! Fin bild, kan du inte lagga upp den pa facebook? :) <3

2011-02-02 @ 08:41:28
URL: http://stineiusa.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh va kul!!!!!!! Sa ja ju att du skulle va snabb! :D Åh stafett DM, det va sjukt kul! Miss you sooooooooooo much! <33

2011-02-02 @ 20:49:44
Postat av: Ant

Träning ! :D

2011-02-02 @ 23:56:41
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0