LOOOV

Äntligen så är det lov! Jobbigt att börja första lovdagen imorron med att gå upp vid sex, men Mammoth Mountains, here we come! Se upp i backarna säger jag bara, haha! Hade historiaprov idag och det är redan rättat och jag fick ett A! Haha, det är första gången jag har fått ett A på ett historia prov (brukar få B).

Igår var det Amandas födelsedag (grattis igen syrran!) och nu har vi bara tonårstjejer i familjen eftersom hon fyllde tonåring! Blev en jättegod middag bestående av tacos och daimtårta och bästa presenten hon fick var nog snowboarden (skitsnygg, och vi har nästan samma skostorlek, så nu kan jag prova på att åka snowboard, haha).

Hoppas att ni får en bra nästa vecka, här i Kalifornien ska det åka skidor och inte bloggas, haha!


Födelsedagsbarnet


Godaste daimtårtan (Daimen införskaffad på IKEA, haha)


Kommentarer
Postat av: Antyant

Tänk positivt klockan 6 är klockan 15! :D

2011-02-12 @ 17:44:56
URL: http://Goofy-nit.blogspot.com
Postat av: Caroline

Gud! Amanda e så stor! Ha det bäst nu. Puss

2011-02-13 @ 22:03:55
URL: http://sidenband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0