Mammoth Mountains

Hemma igen efter en superhärlig vecka i Mammoth Mountains! Skidåkningen var hur bra som helst, backarna var perfekta och snön var grym (kul att se snö igen)! De tre första dagarna var vädret på topp, soligt och relativt "varmt", så då åkte vi hela dagarna och pappa testade till och med på snowboard (han har fortfarande ont i kroppen, haha). De två sista dagarna vräkte snön ner och det blåste en hel del. Det var till och med så att en förmiddag var alla liftarna stängda, så då fick vi hänga hemma och när några liftar väl öppnade blåste det och snöade det så att man knappt såg var man åkte, haha! Men det blev fin snö och lössnö i backarna när det snöade, så det var roligt!


Högst uppe på toppen


Första dagen var vädret bäst


Amanda var hur duktig som helst på att åka snowboard!


Söta Fanny med en av de superfina backarna i bakgrunden


Första gången jag har sett en regnbåga när jag åker skidor


Sista dagarna var det snöigt och de flesta bilderna ser ut såhär, haha! På bilden är det Fanny som åker


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad jag vill åka skidor nu. Kul att ni hade det bra! Jag, familjen och Anna drar till Åre nästa söndag. Saknar dig. Puss

2011-02-20 @ 00:17:24
URL: http://sidenband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0