San Jose Museum of Art

Dagen började med ett besök hos frisören. Har inte klippt mig sen precis innan jag åkte till USA, vilket är för drygt ett halvår sen, så mina toppar var riktigt slitna. Klippte samma frisyr som jag hade innan, men kortare för att klippa bort det slitna. Känns skönt med fräscht hår!

På eftermiddagen åkte jag och mamma in till San Jose och besökte San Jose Museum of Art. De hade nämligen en utställning där med fotografier av en fotograf som vi ville se, och wow vilka bilder asså! Fotografen hette Robert Mapplethorpe och han fotar poträttfoton i svartvitt.




Hittade inte mitt favoritfoto (man fick inte fota där), men dessa bilder var också coola
(Bilderna på google visar inte hans bilders rätta sida och de bästa bilderna finns inte ens där)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0