Beach daaaaay

Det blev en dag på beachen igår och vi åkte till en beach som heter Manresa State Beach. När vi kom dit var det molnigt och solen lyste igenom då och då. En timma efter vi kom dit, vid ett-tiden då vi åt vår matsäck (tonfiskmackor och pannkakor), så klarnade det upp och blev klarblå himmel och strålande sol. Hur skönt som helst och det blev lite pressande i solen med en bok i handen. En strandpromenad med systrarna blev det också, mys!

Idag åkte jag, mamma och Amanda en kortis till Nordstoms Rack (en outlet butik i närheten). Jag köpte mig en klänning, ett par Juicy Couture mjukisbyxor (till min Juicy Couture hoodie, så nu har jag ett set) och ett par Uggs. Nöjd tjej som sitter här, haha!


Glad tjej som njuter i solen på stranden!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ellen shoppar loss, som vanligt. Du måste fota dig i din juicy o uggs!

2011-07-07 @ 08:29:30
Postat av: MONA

blev det bad i havet? Vi har badat i Breviksbadet.soligt och varmt idag.igår shoppade jag en klänning o en blus

2011-07-07 @ 13:54:45
Postat av: Anita

!!Jag vill också vara brun!!

2011-07-07 @ 18:08:39
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/
Postat av: Victoria

The downside med att vara muslim är att man kan få en fin brun färg för det inte är anständigt att klä av sig så mkt ;/ Blir så avundsjuk på dig!

2011-07-08 @ 01:09:24
Postat av: maria

Åh vilken fin blogg du har!!

2013-02-13 @ 21:49:55
URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0