Ellen är seg på att blogga

Hej alla Ellens bloggläsare! (the very awesome)Fanny here. Ellen orkar inte riktigt blogga, så jag tänkte för att hålla bloggen igång, så kunde jag blogga lite åt henne! Hon har ju berättat att vi håller på och packa och allt de där just nu, fast nu är det mest mamma som håller på eftersom vi är klara med våra rum. Jag själv håller mest på med min iPad och kollar på serier (ungefär samma serier som Ellen kollar på). Våran nya favorit heter "Body of Proof" OCH ÄR GRYMT BRA OCH SPÄNNANDE!! Den handlar om Megan som jobbar som medical examiner (rättsläkare), vilket innebär att hon undersöker döda kroppar och tar reda på hur dom dött, vilket alltid har med mord att göra! Sen så måste dom fånga mördaren och hela de köret, så de blir som en sjukhusserie och en kriminalserie i ett! :) Fun, right?


Vi ska även se "Pretty Little Liars" och "Gossipgirl" på vår road-trip, så de kommer bli fett awesome!

På tal om ingenting, vi ska äta pannkakor ikväll, mums! Amerikanarna är helt övertygade om att Swedish pancakes är egentligen franska crêps, och vill inte fatta att det är svenska pannkakor. Dom kan vara väldigt trångsynta ibland. -_- Annars är Amerikanare underbara människor! Dom är oerhört hjälpsamma och jättesnälla mot allt och alla (dom som vi har träffat i alla fall).

Nu ska jag ladda över lite mer saker till min iPad så jag är förberedd för 400 mil i bilen!

Ha de bra i Sverige tills vi kommer hem!
Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Låter trevligt! Hoppas ni har det roligt under er road trip :)

2011-07-28 @ 02:56:42
URL: http://toria-a.blogspot.com
Postat av: Ellen

Den har precis börjat! ;) Än så länge är det bra, men kan inte blogga från iPaden, så det kommer att bli tomt här ett tag...

2011-07-29 @ 04:11:10
URL: http://lovecalifornia.blogg.se/
Postat av: Anita

iPad ♥

2011-08-07 @ 11:33:47
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Ellen!!!!! När är ni hemma i saratoga igen? Kan inte fatta att du är hemma om en vecka!!!!! Saknar dig!!! Puss

2011-08-08 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0