Luncha med pappa

Äntligen är solen och värmen tillbaka! Känns konstigt att det regnade i förrgår eftersom vädret idag var tvärtemot regn, men jag välkommnar solen och värmen med öppna armar!

Idag så åkte jag, mamma, Fanny och Amanda och mötte upp pappa vid hans jobb och så åkte vi och åt lunch tillsammans. Det blev supergoda hamburgare på Red Robin och jag tog en med guacamole på, mums! Sedan hängde vi med pappa till hans kontor och spanade läget lite och det var väldigt fint. På vägen hem stannade vi och köpte ett par resväskor till hemresan och jag kilade in i en pysselbutik och shoppade upp ett prensentkort jag fick i julklapp. Väl hemma blev det packning inför helgens utflykt till Lassen Volcanic National Park. Vi åker imorgon och blir borta hela helgen, så vi hörs efter helgen igen!




Hade tänkt att ta en bild på min hamburgare innan jag började att äta, men jag var så hungrig, haha!
Kom på att ta en bild mitt i maten, så here you go; my food today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0