Packa och fixa och flytta...

Nu är det inte sommaren och solen som gör att jag inte skriver, utan det är all packning inför flytten till Sverige som tar upp all tid... För min del har det inneburit att rensa bland mina kläder och saker och bestämma vad som ska med på road-trippen, vad som ska med till Sverige på flyget och vad som ska skeppas hem till Sverige (innebär att jag får de sakerna om 6-8 veckor).

Fast det har hunnits med lite annat också. I onsdags var hela familjen på Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 och den var huuuur bra som helst! Otur bara att allt är "över" nu, men böckerna och filmerna finns ju alltid kvar! I torsdags så träffade jag mina kompisar här för sista gången... Det var trevligt och vi åt lunch, pratade, skrattade och åt frozen yoghurt i downtown. But it was sad to! Sachi, Meghana, and Antara: I will miss you guys a lot! Thank you so much for this year and thank you so much for being my best friends here! Igår (fredag) så åkte jag, mamma, Fanny och Amanda till Santana Row och åt lunch och sedan blev det lite sista shopping.


Kommentarer
Postat av: Anita

"It all ends" :(...

2011-07-24 @ 18:24:54
URL: http://goofy-nit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0