Upp och hoppa

Det är så skönt att komma igång på morgonen med träning (även om man kanske är lite seg, haha!) Igår stack jag och Fanny ut och cyklade och idag körde jag och Amanda ett litet friidrottspass! Det är strax över 30 grader (svalare på morgonen, så det är väl mest därför jag tränar då), så efter träningen blev det dopp i poolen. Annars händer inte så mycket. Vi har planerat nästa vecka, då min moster med familj kommer och hälsar på, ska bli så skoj! Ikväll har vi blivit bjuda på middag hos Saras familj, så det ska bli trevligt.


Snyggingen till vänster klippte av sig allt sitt hår idag (nästan i alla fall, bild får ni se senare) och det är till snyggingen till höger som jag ska ikväll! (Bilden är från Red Robbin i vintras)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0