A lovely night

Middagen hos Petterssons igår var hur mysig som helst och maten var supergod! Det blev en smarrig drink till förrätt och en gudomligt god fisksoppa till middag. Sedan blev det mycket prat och skratt innan jag hamnade famför tv:n och somnade, haha!

Imorse fick jag en impuls att jag ville baka. Så jag ställde mig i köket och gjorde drömmar och en apelsinsockerkaka. Båda kakorna blev hur goda som helst! På eftermiddagen lyxade jag till att göra en pedikyr på mig själv och jag var snäll och gjorde en på Fanny också.


Hade på mig ett nytt linne igår från Abercrombie & Fitch (köptes när Carro coh Anna var här)


The lovely food


Fanny med hennes nya supersnygga frisyr som frisören lockade till


Kommentarer
Postat av: mona

snygg topp Ellen.Jättesnygg i håret Fanny.kram

2011-07-10 @ 09:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0